Orna Agmon Ben-Yehuda (ladypine) wrote,
Orna Agmon Ben-Yehuda
ladypine

שרות קריסטל


לפני חודש היתה לי תקרית לא נעימה עם טכנאי של שרות קריסטל. הטכנאי נתן לי התראה רק של רבע שעה במקום חצי שעה, ואז כעס כשרק המטפלת הכניסה אותו ולא אני. חמש דקות אחר כך הוא ביקש אישור להחליף חלק יקר בטלפון, או שהוא הולך. לאחר שהגעתי והעבודה הסתיימה, רצה לחייב אותי בעלות של שני חלקים. סרבתי לשלם על החלק הנוסף שלא נתתי אישור להתקנתו, והוא התלונן שהובטח לו שיהיה גבר בבית, והנה - אשה. כמובן שכל השיחה הגיעה לטונים גבוהים מאד.

כעת שרות קריסטל מציעים לי "לחדש" את הביטוח על המכשיר, בייחוד לאור התקלה. לא שאי פעם עשיתי ביטוח - ביטוח מכשירי חשמל זו זריקת כסף של שונאי סיכון. ואוהבי התעללות טכנאים. בכל מקרה, כשהסברתי לנציגה שאני לא מבטחת בחברה בה הטכנאים צועקים עלי, היא הציעה שתעביר אותי לשרות הלקוחות, שם אוכל להתלונן על היחס של הטכנאי. הסכמתי. הועברתי. המתנתי. הסברתי.

נציגת שרות הלקוחות הודיעה לי שאני יכולה לשלוח פקס או להגיע לסניף, אבל הם לא יכולים לטפל במקרה טלפונית, כי הטכנאי ודאי לא יזכור את הארוע. ונשאלת השאלה, אם אטרח לרשום את כל הסיפור, האם הטכנאי ייזכר?
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 3 comments